Segala-galanya disini

Sunday 23 September 2012

KERJA OH KERJA

Alhamdulilah,,,,, itu lah ungkapan yang aku boleh sebutkan disini. Tiada kata yg boleh aku katakan  hnya bersyukur dengan apa yang aku terima hari ini.... Bagi aku ini adalah satu rezeki yang aku tunggu selama ini. Kawan2 semua kata ni rezeki anak (aiman), alhamdulilah btl tu....memang rezeki dia,

Mulanya mcm xpercaya pun ada gak...ye lah umur aku dh 31 tahun, tetiba dpt surat tawaran pelantikan tetap...sape pn terkejut kan??? yg best tu bila perkataan " TETAP".......

Keluarga aku memang sonok sngat bila dpt tau pasni aku keje dgn kerajaan..... cuma sekarang aku xtau mana akan aku posting.....lau jauh xtau lah mcmana nk aku uruskan keluarga aku...lau dekat ok gak lah..xkisahlah lau dekat tu de shif ke ape...tp lau jauh sah2 aku kna pindah sana..mcmner dgn aiman dan suami aku....pening gak aku fikirkan....Aduhai...harap2 masa lapor diri 1/10/2012 (Isnin) ni aku dptlah jawapan yg boleh melegakan jiwa & perasan aku.....huhuhuhuhu

Terima Kasih bagi yg mendoakan yang terbaik utk aku......Love uuuuuuuuu


MMMMMuuuuuuuaaaaahahahahahahahh

1 comment:

  1. akak boleh tak wasap sy?
    nak tanya sal kerja ni..
    0163714388.. tenkiu

    ReplyDelete